A botadura do Flotel para Pemex vaise realizar o 28 de
agosto con dous meses de antelación respecto da data prevista. Todo isto a
pesar de que a empresa transmitiu continuamente, nos medios de comunicación, un
suposto retraso que mesmo derivou na subcontratación de parte do traballo. Este
adianto das datas non se corresponde, como sería desexable, a unha boa
planificación por parte da Dirección da empresa, se non todo o contrario, a
improvisación e desorganización que agora impera nesta Dirección leva a tirar
pola borda a estratexia construtiva anterior na que se viña mellorando os
procesos produtivos co conseguinte aforro de cartos e esforzos por parte dos
traballadores/as.
Se a botadura pode adiantarse dous meses da data prevista é
a costa de deteriorar as condicións de traballo da plantilla e da Industria
Auxiliar. É inaceptable suplir os erros na planificación en base a realización
de prolongacións de xornada de xeito masivo, cambios no período de vacacións e
situacións de seguridade e hixiene manifestamente mellorables na construcción
do flotel.
As reclamacións polas que as plantillas de Navantia e a
Industria Auxiliar vimos mobilizándonos nos últimos catro anos teñen hoxe a
mesma vixencia. Navantia Ría de Ferrol segue a precisar dun dique coa
suficiente envergadura para afrontar contratos futuros. As gradas quedan
baleiras a espera da posta de quilla en Ferrol, do tan utilizado BAM. Este
feito é o que sería necesario para dar continuidade no traballo e no emprego,
así como dotar de nova carga de traballo tanto no ámbito civil como no militar.
Por iso nos diriximos á cidadanía da Comarca de Ferrolterra
para alertar de que as constantes promesas electorais non son garantía de
traballo e pedirlle que siga alerta e constantemente mobilizada cos Comités de
Navantia e a Industria Auxiliar, para garantir carga de traballo é futuro para
a nosa Comarca.
Comité de Empresa de Navantia Ferrol
27 de agosto de 2015
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.